2007/08/01

Miluju hned 3 ženský najednou


Včera jsem se vrátil z výletu do pražského multikina ve Slovanském domě. Společně s velkou bandou známých jsem šel nahlédnout do pátého roku v Bradavicích. Mám-li dělat recenzi, bude vypadat asi takhle:
'Harry Potter a Fénixův řád je skvěleeeeeeeeeeeeeeeeej!!!'
...Snad poprvý v Potterovské sáze můžu říct, že šlo o hereckej koncert. Imelda Staunton jako Dolores Umbridge a Evanna Lynch jako Lenka Láskorádová jsou do-ko-na-lýýýý! Hltal jsem každý jejich slovo, každý pohnutí tváře, melodii hlasu a výraz. A nebyly samy, do třetice na mě čekala další ženská, která měla ve scénaři snad jen tři věty a přesto ji už poněkolikáté nevymažu z paměti. Helena Bonham Carter mě zaujala už v Merlinovi, její Morgan Le Fey byla napřehlídnutelná. A teď v HP5 nehraje Belatrix, ona je Belatrix Lestrange!!! (Nebo taky Lucka Bílá za mlada, jak si všimla jedna kamarádka:))

Žádné komentáře:

Okomentovat