2007/10/06

Co má společnýho Junák, FAMU, Zentiva a Metrostav?

Minulý týden jsem si nenechal ujít výstavu CI.CZ 1990-2007 v pražskym Design centru. Uznávám, že když se řekne 'Corporate Identity in the Czech Republic', nezní to zrovna zábavně. Ono... ani lidi válející se smíchem po zemi nečekejte. Však nejen smíchem živ je člověk. Já věděl moc dobře, za čím tam jdu. Mezi panely ukazujícími to nejlepší, co nám Corporate Design za posledních 17 let přinesl, se totiž neztratil ani sjednocený grafický manuál Junáka - svazu skautů a skautek ČR a taky nová grafika České televize, kterou teď, po předchozím vyděšení, chválím, kudy chodím.
Yammi yammi, pochutnal jsem si.
Jestli je CI.CZ 1990-2007 i vaším cílem, tak honem rychle do toho. Z Prahy se koncem října stěhuje do Brna, kde vydrží do prosince a zmizí na cestách po Evropě. A s ní i logotyp Junáka:)

Žádné komentáře:

Okomentovat