2008/07/23

FESTIVAL POHODA *****

Největší zážitky z víkendu si pro lepší přehlednost sepíšu v bodech:

***** přes 30 000 lidí, letiště obrovský jako kráva, největší věc, jakou jsem kdy viděl

***** The Editors - vůbec jsem je neznal, ale krásně jsem si zazpíval. A doma hned ukradl:D

***** The Streets - britskej hip hop, s melodií a IQ ... no viděli jste to někdy?

***** Puding pani Elvisovej - neuvěřitelnej koncert

***** Václav Havel a jeho Audience - ještě teď se usmívám:)

***** Para - srdcová záležitost, byli jsme všichni mokrý od potu a vyskákaný jak péra z gauče

****° Iva Bittová - poprvé jsem ji viděl live, můj mozek oněmněl. Hodně těžká záležitost

****° The Gossip - ta ženská je blázen, muzika teče skrz ní a věnovala mi písničku:)

****° Audio Bullys - tuc tuc do hlavy, lasery, relfektory, obrazovky, dým a bublinky:P

***°° Sto múch - vidět tyhle cvoky živě, to jsem fakt nechápal:D

°°°°° Fatboy Slim - ten jedinej zklamal, byla mučírna... ale taky silná

Příští rok jedu znovu. Kdo ne, je slovenská truba.

Žádné komentáře:

Okomentovat