2008/10/13

PÍŠE MI PTAČÍ ZOB:

Velice vtipnou odpoveď na inzerát mi poslal nejspíš nějaký robotizovaný spam:D

Mé jméno is jesca odily odily, viděl jsem na váš profil a dnes se stal zajímá vás, budu také rád, aby věděli, že čím více a chci Vám poslat e-mail na moji e-mailovou adresu, ptačí zob, takže můžu vám poslat mou fotku pro vás vědět, na koho jsem.
Tady je můj e-mailovou adresu (jesca_odily@yahoo.com)
Věřím, že se může pohybovat od tady!
Čekám na vaše e-maily na moji e-mailovou adresu, ptačí zob výše. Viz Vaše odpověď brzy.
jesca

1 komentář:

  1. Vypadá to jako kostrbatej doslovnej překlad z angličtiny, ten slovosled by souhlasil a jsou tam taky některý doslova přeložený fráze. For me to know = abych věděla, a tady to je pro vás vědět, na koho jsem:-D A ten ptačí zob, to nevim, co může bejt...:-D

    OdpovědětVymazat