2007/07/20

Bushův otvor


Prezident Spojených států (těch amerických) Bush jde na vyšetření konečníku. Podstoupí tzv. kolonoskopii. Česky řečeno, strčí mu do řitního otvoru ohebnou mašinku a podívají se, jestli nám něco netají, například nějakou tu rakovinu. Nevim, jestli je to právě samotnou nepříjemností tohodle zdravotního zákroku, či něčím jiným, ale rozhodně mě tahle zpráva nenechala klidně sedět. Popravdě, musel jsem se postavit.
Od malička jsem obdařenej obrovskou představivostí. Někdy ale tenhle dar ze srdce proklínám. Všichni přeci víme, že George je člověk, smrtelník, tak jako my všichni ostatní. Občas tomu teda nevěříme, to nepopírám, ale většinou jsme při smyslech. Proto by mě vážně zajímalo, koho to napadlo, že nám o panu prezidentovi prozradí i tu poslední dírku v informacích, kterou o něm ještě nevíme. To, že se diskrétní informace většinou tají, není jen v zájmu postavičky, které se to týká, ale jde často i o blaho a klid společnosti. Tuhle tradici a slušené mravy teď v Bílém domě někdo pošlapal. A bojim se, že to co měl v tu chvíli na podrážce, nebylo bláto:/
Tahle rektokauza na mě bude mít jediný efekt. Příště, až nejdůležitějšího muže planety uvidím, kterak mi mává z nějaké tribuny, jeho úsměv si vyložím jediným způsobem: 'Měl v prdeli endoskop.'
Nechci si z rakoviny tlustého střeva dělat srandu, její prevence je důležitá a smysluplná, proto by každý stařík v Bushově věku měl utíkat a pana doktora poprosit o zavedení ohebné mašinky co nejhlouběji. Ale o jedno žádám. Pokud to nějakým způsobem naruší vaše pracovní povinnosti, do omluvenky napiště jen a pouze 'Ze zdravotních důvodů.'
Občas prostě buďme povrchní... prosím.

Žádné komentáře:

Okomentovat