Supermarket Albert v pražských Nových Butovicích byl dnes v odpoledních hodinách vykraden. Během několika vteřin zmizely ze všech pokladen zelené a modré výrobky jednoho druhu. Celkem tak mohlo jít o pár stovek balíčků... Čeho? No to se podržte. Orbitek žvýkačkového giganta Wrigley! Postaral se o to asi 25 letý mladík se svým kolegou. Obešel nenápadně všechny předpokladní stojany, žvejky naházel do košíku i s krabičkama, parťák mu mezitím otevřel vstupní vrtuly, chlapec pak jen dal nohy na ramena a zmizel. Policie má teď celkem snadnou práci. Jelikož zmizelo asi několik set balíčků mentolových a mátových žvýkacích gum, nabízí se 4 možnosti:
1. Jít po čichu. Odér máty peprný se musí valit z oken.
2. Obejít místní stomatology. Člověk potřebující takový množství snížení pH v ústech musí mít zuby jak cedník.
3. Sestřelovat z oblohy horkovzdušné balony. Pokud zloděj udělá bublinu, jeden z nich bude určitě on.
4. Počkat a obejít místní pohotovosti. Sežrání podobnýho gigamnožství sorbitolu, který je ve žvejkách bez cukru používán jako sladilo, vyvolá takovej průjem, že se chlapec neposadí. (a v tom případě se vyplatí i první možnost.... jít po čichu)
Každopádně, držel se jen rady z reklamy. Vše pro silné zuby a zdravý chrup.
PS: Omlouvám se firmě Ahold Czech Republic, a. s., na zloděje jsem Vaše zaměstnance upozornil příliš pozdě. To víte: 'Vše pro silné články a zdravý nadpis.'
2. Obejít místní stomatology. Člověk potřebující takový množství snížení pH v ústech musí mít zuby jak cedník.
3. Sestřelovat z oblohy horkovzdušné balony. Pokud zloděj udělá bublinu, jeden z nich bude určitě on.
4. Počkat a obejít místní pohotovosti. Sežrání podobnýho gigamnožství sorbitolu, který je ve žvejkách bez cukru používán jako sladilo, vyvolá takovej průjem, že se chlapec neposadí. (a v tom případě se vyplatí i první možnost.... jít po čichu)
Každopádně, držel se jen rady z reklamy. Vše pro silné zuby a zdravý chrup.
PS: Omlouvám se firmě Ahold Czech Republic, a. s., na zloděje jsem Vaše zaměstnance upozornil příliš pozdě. To víte: 'Vše pro silné články a zdravý nadpis.'
Žádné komentáře:
Okomentovat