2008/07/05

3. nejdelší den života

ČTVRTEK
A nedaří se to ani po půlnoci. Spal jsem za celou noc dohromady asi 40 minut. K ránu se bolest zhoršuje. V půl pátý už nezvládám leh v nuceným polosedě. Sajrajt proti bolesti přišel na řadu až v osum. Díky kapačce účinkoval vždycky okamžitě. Jeho nevýhoda spočívala v dávkování po osmi hodinách, i když jeho účinky vyprchali po pěti a půl. Takovou bolest jsem v životě nezažil.
Odvážil jsem se dnes poprvý vstát a podívat se do zdrcadla. strašně jsem se lekl. V nose jsem měl nacpaný obrovský tampony a ten tím pádem asi 4x širší. Od sestřičky jsem zjistil, že to oni jsou původcem bolesti. Mám je napěchovaný až do vedlejších dutin, tlačí mi zevnitř například na zrakový nerv. Oči se mi zalejvaj krví, nezvládám ostřit ani čumět do světla. Celej den se potácím a kvůli obvazům nemůžu pořádně jíst a pít bez brčka. Večer znovu bolest. Sundali mi kanilu z ruky, takže dostávám injekci od doktora předepsanou až na 21:00. Jenže sajrajt nepůsobil už v pět. Brečel jsem jak malej kluk.
Následovala další noc. Od sestřičky jsem dostal varování, že bude delší než ta předešlá.
A byla.

Žádné komentáře:

Okomentovat